De opdrachtgever dient zorg te dragen voor voldoende plaatsingsruimte met een minimale afstand van 11 meter om de frietwagen te kunnen plaatsen. Dat de plaats waar de wagen moet komen staan bereikbaar is. Dit geldt niet indien schriftelijk anders is overeengekomen. Er is voldoende ruimte nodig om de frietwagen (lengte 8 meter, breedte 2,20 meter en hoogte 3,60 meter) te plaatsen, op een solide ondergrond
De opdrachtgever dient er voor zorg te zorgen dat openbare wegen, vluchtroutes en/of paden niet dichtgezet worden en de frietwagen vrij toegankelijk is. Hulpverleners c.q. noodhulpdiensten dienen te altijd vrije doorgang te hebben bij eventuele calamiteiten.
De opdrachtgever dient te zorgen voor stroomvoorziening op locatie t.b.v. de koeling, afzuiging en verlichting van de frietwagen. Een 230V stopcontact is voldoende.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
Uw gegevens en pakketkeuze, zoals op contactformulier staan dienen uiterlijk 5 dagen voor levering door U doorgegeven te worden
Betaling contant, of binnen 14 dagen na factuurdatum. Tenzij anders overeengekomen
In geval van annulering door de opdrachtgever uiterlijk 10 dagen voor de afgesproken opdrachtdatum, wordt een bedrag van 15% in rekening gebracht met een minimum van € 70,-.
Bij een annulering binnen die periode wordt (afhankelijk van welke dag tot de dag van de opdracht) een percentage van 20% (ingeval van annulering 9 dagen voor de opdracht etc.), 30%, 40%, 50%, 60%, 70%, 80%, 90% dan wel 100% in rekening gebracht.
In geval van een overmacht (waaronder de situatie dat een opdrachtgever of familielid komt te overlijden binnen de periode van de opdrachtbevestiging tot op de dag van de opdracht) zullen alle kosten vervallen.
Indien door overmacht (weersomstandigheden , ongeval, overlijden e.d. ) wij niet in de mogelijkheid zijn om te komen, kunnen wij voor geleden schade niet aansprakelijk worden gehouden.
Indien de opdrachtgever in gebreke is met betaling van hetgeen hij/zij aan Mati horeca verschuldigd is, en na redelijke termijn en schriftelijke aanmaning nog niet heeft voldaan en aldus in verzuim is, dan is Mati horeca gerechtigd om alle noodzakelijke incassomaatregelen te treffen en komen alle in dat kader te maken (buiten)gerechtelijke kosten voor rekening van de opdrachtgever.
Indien er aan de frituurwagen, bus, of andere goederen van Mati horeca schade wordt toegebracht, worden deze in rekening gebracht bij de opdrachtgever.
Mati Horeca is niet aansprakelijk dan wel verplicht tot vergoeding van direct of indirect geleden schade zijdens opdrachtgever, tenzij sprake is van opzet of grove schuld.
De opdrachtgever vrijwaart Mati Horeca en haar personeel voor aanspraken van derden ter zake van schade, die veroorzaakt is door of voortvloeit uit de opdracht met Mati Horeca. Mati Horeca is niet aansprakelijk voor schade die is ontstaan door toedoen of nalaten van de opdrachtgever of daarbij betrokken/behorende personen.
Mati Horeca handelt in overeenstemming met de wetgeving op het gebied van de bescherming van persoonsgegevens.
Mati Horeca zal persoonsgegevens van de opdrachtgever, zonder expliciete (schriftelijke) toestemming van opdrachtgever of een wettelijke verplichting, niet aan derden verstrekken of voor andere doeleinden gebruiken dan voor de overeengekomen doeleinden. Mati Horeca neemt hierbij de noodzaak en de aard van de met de opdrachtgever gesloten overeenkomst in ogenschouw, alsmede het doel waarvoor de persoonsgegevens zijn verzameld of worden gebruikt en de periode hoe de gegevens nodig zijn om te bewaren voor dat doel.
Op een tussen Mati Horeca en een opdrachtgever gesloten overeenkomst is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
Ingeval van een geschil, dat niet door Mati Horeca en een opdrachtgever in onderling overleg kan worden opgelost, is ieder der partijen bevoegd om dat geschil bij uitsluiting te laten beslechten door de bevoegde rechter van de Rechtbank Oost-Brabant in ‘s-Hertogenbosch.